رژیم غذایی مناسب دختردار شدن

رژیم غذایی مناسب دختردار شدن

رژیم غذایی مناسب دختردار شدن

رژیم غذایی مناسب دختردار شدن

از دیدگاه طب نوین ، مادرانی که می خواهند دختردار شوند

دختردار شدن:باید زیر نظر متخصص تغذیه از رژیم غذایی که حاوی میزان بالاتری از کلسیم و منیزیوم و میزان پایینتری از پتاسیم و سدیم باشد ، پیروی کنند و رژیم را تازمان مثبت شدن تست بارداری بطور کامل رعایت کنند .غذاهای حاوی کلسیم و منیزیوم بالا شامل لبنیات ، انواع کلم ، کشک و ماهی است .

با توجه به اینکه مواد غذایی با پتاسیم بالا و متوسط باید از رژیم غذایی حذف شود ، کرفس ،قارچ ، بامیه ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، کدو حلوایی ، اسفناج ، بادمجان ، تربچه ، پیاز ، ریواس ، کدو ، نخود سبز ، هویج ، آلو ، پرتقال ، برگه زردالو ، خرما ، شلیل ، طالبی ، گرمک ، خربزه ، گلابی ، موز ، کشمش ، انگور ، سیب ، گیلاس ، هلو و نارنگی از جمله غذاهایی است که باید از مصرف آنها پرهیز شود . اما سبزیجات با پتاسیم پایین مانند جوانه حبوبات ، کاهو ، خیار ، لوبیا و فلفل سبز نیاز به محدودیت مصرف ندارند .

علاوه بر این ، لازم است میزان نمک مصرفی را کاهش دهید .

رژیم غذایی مناسب دختردار شدن

و همچنین مواد غذایی شور مانند خیارشور ، غذاهای آماده و نیمه آماده ، سوسیس ، کالباس و انواع کنسروها ،

زیتون شور ، پفک و چیپس را از رژیم غذایی خود حذف کنید .

مغزهای آجیلی به شرطی که بدون نمک باشند ، مصرف نمایید ،

از انواع گوشت ها به جز کنسرو تن ماهی استفاده کنید . از مصرف شکلات و شیرینی اجتناب نمایید.

دختردار شدن
دختردار شدن

افزاش مصرف کلسیم در رژیم غذایی

مصرف مواد غذایی غنی از کلسیم با تغییر PH بدن می تواند شانس شما را برای دختر دار شدن بالا ببرد. از جمله منایع غنی کلسیم می توان به شیر و لبنیات کم چرب، بادام، سویا، اسفناج، شلغم، ماهی ساردین و توفو جزو منابع غنی از کلسیم هستند.

بیشتر منیزیم بخورید

جوانه گندم، کاکائو، سویا، مخمر آبجو، گردو، سبزیجات برگ سبز دار، چغندر، گندم سبوس دار، اسفناج، کاشو و گردو جزو منابع پرمنیزیم هستند که در ترکیب با کلسیم احتمال دخترزایی را افزایش می دهد.

نمک را حذف کنید

نمک به دلی داشتن سدیم امکان زنده ماندن اسپرم های پسردار با بالاتر می برد بنابراین اگر دختر می خواهید باید نمک و انواع منابع غذایی غنی از سدیم را از برنامه غذایی تان حذف کنید. از جمله این ترکیبات می توان به ماهی آزاد و ماهی دودی، میگو، تن ماهی، کالباس، گوشت های فراوری شده، پنیر شور، اسنک های شور، زیتون و سیب زمینی و بعضی از اواع نان ها و بیسکوئیت ها اشاره کرد.

پتاسیم را در برنامه غذایی روزانه تان به حداقل برسانید

برگه زردآلو، خرما، آلو، حبوبات، جزو منابع غذایی پتاسیم دار هستند که اگر می خواهید
جنین تان دختر شود باید میزان این عنصر را در برنامه غذایی روزانه تان کم کنید.
آرد نخود چی، هویج، موز و جگر گوساله نیز از دیگر منابع غذایی پتاسیم هستند.

درباره نویسنده

ارسال دیدگاه

*

code